Friday, January 7, 2011

ceritaaa dan ceritaaa .

wehhhhhh ! sumpahh aku rindu facebook . dah seminggu tak update blogg . ahhaaa ! aku ceritaaaa tyme aku skolaa nehh , nak dga ? baca jea lr -.-

hari pertamaa : excited gileee bhai ! lepas bgon pagi takboleh tidoo dou . sebokk belek beg baruuu , kasot baruuu , jam baruuu , semueeeee baruuu ! then then kol 12 siap2 peg rumaa syaza , first tyme aku naek VAN wehhh ! tggu punye tggu akherr nye smpai pun -.- smpai sekolaa tuh lepak2 kd 7e . tggu myza punye lr lembabb -.- 

kd skolaa : masok skola jea rase laen douu , budak form1 semuee kecik2 . mcm budak daja satuu daa :D pato carik kelas mcm orgg gilaaaaaaaaaa . 2aman wokk ! dh masok tuh teros dok nn sepet :) pato ckgu tuka dok nn cineeeeeeeeeee ! :'( but2 , cinee tuh baekkk :DD haaa , nak tahu tak ? nak tak ? nak ? hahaha . aku jadi PENOLONG KETUA KELAS ! terer tak ? terer tak ? bangangg btol ! aku taksukeeee tahu ! adehh , penaddd ! pato kelab kene masok alamanda tah pape tah . nnt aku lari peg kelab laen :P

tyme balekk : aku balek mcm tuuu jea lr . bosann wehh ! teman si sepet beli topup nd blablablaaa -.- balek mak aku amekk :) then malam tuh tusyen . . . . . . TIDO ! :D

err , thats all . mmg takbest mcm ceritaa korgg :D hari kedua dan seterus nyee bejalan sepetyy biasaa :) semakin hari semakin bykk kejee skolaaa -.- dahdah . k babaiiiiiiiii :D

p/s : takde kelas yug boleh lawan 1aman 2010 :)
Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah