Saturday, January 29, 2011

kursus kepimpinan blablablaaa

hai kawan2 :) tadi kan kd skola ade kursus . act aku nie ganti org jea . hihi . dpd pkol 8 pagi smpaiii 5 ptg . sumpahh penatt . tapiiii , best gileeeeeeee :D untong sabott betol kan aku nie . penceramah tu handsomeee HAHA . gurau2 ;D dea bg makan 2minit jea T.T orgg gemok mcm aku mane bole mkn 2minit , kankan ? hihi . lagi ktorgg nyanyi lagu MONKEY la , ape la . bahase malibu tah ape tahh . then last ktorg berchicken little pulakk . mcm budakk2 >.< mengalah kan adek aku .


btw , aku tak moody dahhh :))) serius aku happyy :D takcaye ? hihi , takpe2 . aku baek . semalam kene motivasi -__- dengan ? pakar motivasi yug terhandal lah . ahaa , oke dah tu jea . baiii xD

p/s : NEW LIFE NOW :)

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah