Sunday, January 23, 2011

qwertyuioplkjhgfdsazxcvbnm

avzbxgcndhsjwyerutiopnmlbnshdfgtruiplakmznxbvd ! pada jam 1.05 pagi 22 haribulan 1 bersamaan hari sabtu , tangan aku yug terlebih gatal nie dengan tidak sengaje nye TERtekan classic template . perbuatan bodoh itu telah menyebabkan blog aku jadi blank sementare . lagu hilang , gadget hilang , ape lagi kau nak ? semue hilang kau tahu ! bapakgilebabunberok sedih wehhhh T.T aku maen tekantekantekan jea , lantakk ah keyboard rosak -,- last2 dapat jugak . bapakgilebabunberok happy wehhhh :DD aku menyesal . taknakk menggatal kan tangan peg tekan bnde aku taktauu . buad masalaaa jea . klau korg nk tau cmne rase HAPPY nye tyme tuh , peg tekan butang sinun . tekan la tekan la :D BEST SANGAT -,- err , stop sebentar disitu .

lagi satu lagi satu :D aku dh edit blog akuu . cantek kannn ? ape ? tak ? kau kate takk ?? lailailailailaiiiiii :D aku peduli apee :P mcm blog kau cantek sangattt . takde blog ?? kesiannnn T.T dah ah kau peg maen jaoh2 . byebye readers ;)
Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah