Saturday, February 5, 2011

nenek tuaa :P

haii :D ade sorang nenek tuaa nie kan kan , mintak aku post pasal dea aww . aku kan baek , so aku buad jea la . ngehngeh :D nak tau sape ? name dea Anis Syazwani . kenal ? yea yea . aku tahu dea memang famous :D aku dah post pasal dea nie dah due kali dah . hihi . btw , dea ade kate yug dea nak pindah :'( jangan lah pindah wehh . aku sayang kau dou . nak ikut boleh ? nnt kite pegg Disney ea ? ke kau nak Rome ? haha bangangg :D lagi satuuu ! dea pesan soh letak gamba dea skali . gamba dea tyme kechik . ahakk , nenek nie memang :P nahh tgok , 

 kurus nyaa kauu :O

gamba dea tyme kechik nie memang kurus ! konon nak tunjok la yug dea penah jd kurus :P bhahaha xD sayangg kau lah nenek (: 

p/s : wehh nenek , aku dah post pasal kauu , jangan membebel dah :P  

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah