Saturday, March 19, 2011

1932011 ♥

ou yeayyyy ! akhirnyee dpt jugak lepak-ing dgn eydaa , qayy , abg haziq . hihi , first pagi2 uh aku gerak dpd rumaa makcek aku kd seremban . sorii guys , lambat siket >< then amek qayy & eydaa kd saji kota . pato mak aku hantaa pegg lake valley ;)

dah sampai tuh , aku & qayy jogg sekejap , eydaa jage adekk qayy . lepas jogg tuh , ktorg duduk pulak tunggu abg haziq nehhh ;p eee lambat betul -- HAHA , dah sampai tuhh ktorg lepaklepakk kd pondok tuh sambel gossippppppppppppppp >< hihihi . then ade sorgg suami isteri nehh lalu depan pondok tuh , suami dea cakap ' kite kd LIVE VALLEY ' pakcek ohh pakcek , bukan LIVE VALLEY laa , tapi LAKE VALLEY -,- tegelak ktorgg :DD

bile dah kd playground tuh takramai orgg , ktorg maen kd situuuuu . aww aww ♥ best la gilakk :D dah maen tuh , eyda ajak pegg tgok ikan . eeeee chomel doe ikan ikan tu . hekk , tyme tgh duduk besenang lenangg kd situ , ttibe eyda menjerit ' wehhhh ! ade anjing wehhh ! ' haha tekejot sial ! then semue lari pegg kd belakangg haziq . si haziq neh pun halau laa anjing tu . waa , tangkayokk yeh :]

dahh bosan dudukk kd live valley tuh ktorg pegg la mcd . HIHI , bile smpai jeh mcd , mak aihhhhhh -- penoh gileeee bhai ! macam pasarr malam kau tahu ? eeee benci betol . eyda & qayy pegg la beli makanan sbb dah ramai gile umatt kenn . aku & haziq pun tecongokk tggu org habis makan nk amek tmpt duduk . dorg dh habis makan asyik cokcekcokcekk jeh -- bukan nak kasik duduk ;p

akhirnyeeeeeeeeee ktorg dapat jugak tmpt duduk . tupun ade satu family nehh kasik ktorg duduk situu . wahh , trimas2 :] qayy & eyda lame gilee berato doe . kesian dorg >< aku pun duduk jeh bace bukuu . cehhh , baek jeh ;p haziq pulak kelaparan . kesian betul dea . HAHA , last sampai jugak makanan , ape lagi , makan la wehhhhhhh ;D

okeyy dah kenyangg , hihi . ktorg lepak jup kd situ tggu mak aku smpaii . ttibe haziq nehh menjerit mcm org kene sawan . rupenyee dea takot LALAT ! hahaha :D lawakk betul lh kau bang :') berani dgn anjing tapi dgn lalat takut . tah pape ;p then ktorg pun balekk .wahhh , so happy todayy :] thanks korgg ♥
Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah