Saturday, March 5, 2011

adek izat punya birthday ^^

assalamualaikum ;) aku penatt la :P baru balek dpd birthday party adek izat . waa best ! aku pegg nn anys , eyka & myza . first gerak dpd rumaa lepas mgreb . dlm pukul 8 gitu . then amek anys , smpai rumaa izat dlm pukul 830 . tggu myza & kakak dea siap . pato cepat peg ruma izat . ramai laki kot . malu gila xD sambil tebalkan muka , aku masok la ruma izat nn kak fyza . dorg semue malu . haha ,

dh masok tuh , teros amek makanan . carik tmpt duduk mcm org gile . oke dh jumpe tuh , kami MAKAN :) wahh sedap ! then dh habis tuh , makan kek coklat :D BERtambah-tambah ktorgg aww . ayah izat tgok semacam jeh :P lepas makan makan makan , ktorg pegg 7e . minah2 nie nk beli topup lah pulak . hihi ;D tyme kd 7e , ade mamat nie , handsome ! tp tak berminat pun . myza yug minat dea . HAHA .

and then ktorg gerak balek . tyme balek , ade anjing aww , hahahaha , semue gabra jeh :P anjing tuh tgok ktorg pelik jeh . dh lepas , semue lari sambil gelak-gelak . hee , pato dh smpai ruma myza , snap-ing , gosip-ing & lepak-ing ;) yehh , itu lh perempuan :P then mak aku pun sampaiii , salam-salam , aku pun balek :D
Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah