Sunday, March 13, 2011

Contest Jangan Pandang Kamera :]

haloha :D semalamm , aku di-tag oleh A S W C :) kene masok contest jangan pandang kamera nih . agak2 mcm best jeh . hihi . tp tak tau lh en . okeeyyy2 . aku try . 

 if nak masok bnde alah nih , ade syarat dea :) nehhh :

1) anda anda wajib follow blog ini
2) buad entry psl Contest Jangan Pandang Kamera . macam aku neh :]
3) korg kene letak gamba tak kesa la korg gamba berdua kah , bertiga kah , bersepuluh pun boleh (: satu keping jeh ek . then then , link kn kd blog ini :D
4) lepas dh buad semue tuh , korg tag lh seberapa manusia yug korg mao oke :]

last , neh gamba aku [:

HAHA -.-

 sory lh takcantek ;p aku pakai amek jeh gamba nih . HAHA , manusia manusia yug bertuah kerana di-tag oleh saya ialah : kaka faza , adek camaliaeydaa :] chop ! tarikh tutup dea 15 mac (selasa) tau . hihi :D

DONE (!)

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah