Saturday, April 2, 2011

HAHA ;D

hai :) okay harini memang penat gila woii :'O nak tahu aku buad ape ? haha , pagi2 tuhh ade koko . datang pagi2 then qay suro tunggu tapi dea yug lambat >< ramai gilaa tak datang , so buad keje bodoe jea la kan . kadet polis pulak menyanyi lagu polis . memang taksedap lah kan -,- okay then dah habis tuh , aku , mady & syaza stay ruma myza . kami practise untok competition nanti :)

tak lame kemudian , andri & keyrol pun datang lah kan . dah kate pun nak tolong kami kan . haa , keyrol bawak gitarr dea , andri maen gitarr aku . err , act aku yug nak maen >< tapi nak buad camneh kan , code dea macam taik . susah gila . haha , so the end mereka berdua yug maen gitar & kami menyanyi :] gitarr keyrol neh pun satu , tali macam ulat . haha pelik o.O

thenn dah practise tuh rase bosan pulak lah kan . andri maen lagu jiwanggg , HAHA best doh :D aku paling suke tyme dea nyanyi lagu cinta terakhir . aku pun suke lah kan , tanye lah tajuk ape , then dea bgtahu . balek rumah terus bukak lagu tuh . haha , sumpah doh , lagu tuh mengingatkan aku kepada seseorang :] then dah andri maen lagu dea tuh , kami semue pun menyanyi lah ape yug tahu :P

dah melalak2 semue tuh , sambung practise balek . memang penat . aku busuk doe >< hihihi . dah name pun takmandi , biase lah tu kan :P kami balek pukul 6 . haa , lame tak lame tak ? haha , daripada pagi kot . bau pun dah macam bangkai -,- hee , dah tu jea . baii readers :)
Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah