Saturday, April 16, 2011

Hangout :)

Hey dude , sori takpost semalam -__- penat bhai , balek hang teros tido . HAHA , okey start the setoliiiiiiiiiiii :D  pagi tuh gerakk suntex tunggu bussbuss nak peg ts . laju betol dea jalan , hihihi . actually first time naek buss nih ha . then buss tuh stop , ktorgg pun turun ahh ken . naseb tak telepas peg bb . dorg ah . bongok , dah nampak lowyat bukan nak turun :P

First tempat dorg peg ofcourse lahh TANDAS ken -,- dah siap semue tuh , klua japp . tgok The Battle Of The Band . haa , betul kea tak aku tulis pun taktahu . lantak lah eh >< bapak bising dorg . err , aku takut . muahaha :D banyakkk sangat motor kd situ . tapi aku takminattt ahh . aku suke FERRARI . tau tak tau tak ? hihihi

Lepas tuh kak fyza carik begg . dah jumpe tuh dea beli laah , mak ai cantek wehhhhh ! aku nak beli jugak tapi bajet takcukup ah :[ erghhh , saba jea . then jalan2 sampai kaki nak tecabot . baru ts , bukan satu kl lagi . HAHA , then makan kak fyza belanje . thankyouuuuuu akak :]


Aku just beli gelangg jea . sebab mak aku dah pesan , JANGAN habiskan duitt tuh . wuaaaaaaaaaaa :'[ sedih kan kan ? err , then qayy & eyda neh tak peg pulokk . keling -,- best penat best penat . hoho , snap tak banyak punn . ktorg jalan jea banyak . haha , dah tu jea . boiiii :D
Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah