Sunday, April 10, 2011

Majalah Sekolah tah pape -,-

hey guys :) haa , hari tuh , tah bile tah , ktorgg dapat majalah sekolah forr 2010 tauu . err .. first , majalah tuh coverr dea sangat lah BUROK ! second , majalah tuh sangat bosan sebab takde gamba aku :'[ HAHA , yeahh . memang takde gamba aku :] kesian aku kennn T.T actually tahun lepas aku tak datang , mate aku lebam ><

if tangkap gamba pun burok , baek takpayah ken ? hihi , haa korg tgok ah coverr dea . menyampahh bhai -,- dah la takde gamba aku . lepas tuh cover macam ape jea . dah burok bertambah tambah lah burok dea :'P so tahun nih aku WAJIB amek gamba , haha . err , nagntukk ah . byee korang :D

p/s : actually aku nak letak gamba cover buruk tu haha . tapi lappy problem lahhh . hihi sori ><



Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah