Tuesday, May 24, 2011

Hell-o- Ha-i- Kawan kawan

Assalamualaikum, kawan kawan apa khabaa? Kihkih, aku rindu sama lu orang laaa  Rindu aku tak? Mesti rindu kan haha. Btw say haii to blog ^^ Lamaaaa dah tak post sepatah haram pun kd sini. Baru je lepas sapu habuk dia. Eeeee banyak gila doh -.- Aku ada bawak berlori lori story kd kau orang. Haa nak dengar tak? Nak takk? K mula :)

Exam sucks! Grr, saba fatiha. Actually exam tak habis lagi, ada lagi 4 paper. Alahh tapi tuh tutup mate pun boleh jawab. HAHA poyo jea aku. Exam paling susah? Teka lah teka lah. Hihihi, yeahh geografi -.- Weh soalan ape cikgu bagiiii ni ha?! Semua peta, peta rumah aku pun aku taktahu, ni Malaysia! Huh, dah lupekan. Eh eh, math senang doh XD Paper 1 agakk susah la, but tape, pakwe aku tolong *calculator. Then paper 2 tuh alhamdulillah aku boleh jawab ;)

Tadi kan kan kan, last kan exam math2, aku siap awal. Serius ngantuk gilaaaaa :'o So aku pun ape lagi, tido lah atas kertas tuh. Haha, then tetibe bani gerak aku,

Bani: Weh bangun weh, hantar kertas.
Aku: Ha? Ape? Okeyokey *time tuh tgah mamai gila ><

Cikgu dah kutip orang laen punye dah, aku ni macam orang gila nak hantar kertas. HAHA, then aku pun cakap lah dengan cikgu,

Aku: Cikgu! Kertas saya ni haa.
Cikgu: Eeee taknak lah, ada air liur. 
Aku: Haha, *tgh tahan malu nih

Brrrrrr bapak malu doh cikgu cakap macam tuh (Y) Manada air liur, cikgu ni memandai je doh. Kata jea macam tuh tapi amek jugak kertas aku. HAHA, huh tape, saba fatiha saba. Then aku pun dgn mamai terus gerak surau solat asar :'p

Haaaaaa, aku dah terminat Justin Bieber la wehhh T_T To Bruno Mars : I'm so so so so soryyyyyy! HAHA perasan. Entah kenape lah en, time study kd skola tuh, syaza bukak lagu That Should Be Me tau, perghhh memang waaa cakap romantik gila lagu tuh, kekeke, aku pun onlineee and bukak la lagu tuh. Tgok lirik dia, lagi skali waa cakap, memang lirik dia tip top kebabom ah! Kahkah :-D

Dudeee, esok exam seni, aku tak prepare ape pun lagi nihh (Y) FYI, aku takreti melukis! Menconteng pandai ahh, brr :3 K dah tu jee, hihi byeee ^^

p/s : Weh tadi aku menjerit dalam bilik air sebab ada lipassss! HAHAHAHA XD

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah