Monday, May 30, 2011

Holiday XD

HAIIIIII DUNIAAAAAAA HAIIIIII :)) Kita rindu awak lah :* Hihihi, lama betul aku takpost, brr takde idea lah. Ampun ^^ Now banyak doh masalah blog takboleh bukak, then kene tuka emel daripada Yahoo ke Gmail. Tapi blog aku neh laen sikit. Kepala dia dekat bawah, kaki dekat atas. Kesian aku tengok (Y) Orang takboleh Sign In, dia takboleh nak Sign Out. What Theeeeee?! -.- Qayy suruh aku edit blog dia pun takboleh -__- Sory eh buncit XD Nanti dah boleh aku edit :)

Haaaa k, back to tittle. Minggu nih kitaorang dah HOLIDAYYY :)) HAHA kau ade? Takde kan kan kan? Hah padan muka kau! T__T Kekeke, holiday dua minggu pulak tuh. Happy nih tau ^^ TAPI, first week kan, aku tusyennnnnnnnnn! K tuh memang tension -.- Even tige hari jeh, rase macam tige tahun dah :( Daripada pukul 11 pagi sampaiiii 7 malam. Lamaaaaaaaaaa :'o But its okay lah kan. Kate nak dapat 8A, so kene lah usaha lebih sikit right? :) GOOOOOO FATIHA :P

Then second week, nenek aku operation :( So kene balek rumah makcik aku, youu guys pray for her k? :) Thenthenn 8/6 aku hangggggggg! Wahh taksaba >< Kitaorang nak celebrate birthday qayy, insyaallah semua menjadi ^^ Pastuuuuuu, nak cite ape lg eh? Errr, rase nye dah takde pape lah kot :'p Last, happy holidayy :) *even dah hari ketiga dah holiday. Hihihihihi,
Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah