Sunday, May 1, 2011

Jalan-jalan :D

Assalamualaikum ! Hai :) Wahh minggu nih best en cuti 3 hari . Haha , tambah satu hari jea pun :'p Firstt of all , aku nak membaek kan diri mengucapkan Selamat Hari Pekerjaaaa ~ Even kau kau kau kene keje jugak kan ? Haha kesian . Dahh , malas nak berdebatt dengan kauuu ^^

Ahaaa , cuti nih , aku & family peg jalan-jalan tauu ! Jealous ? K takesahh (: Ha , hari sabtu peg PWTC . Dudeeeeeeee , sumpah aku cakap , ramaiii gile umat kat situu T.T Sampai nak benafas pun dah takboleh dah . Sape sape yug duduk lamaa kat situ , mati katak laah kauuu :D

Sepupu sepapat aku pun adaaa , semue nak jumpe Ain Maisarah tu . Alah yug penulis buku terkenal tu laaahh . Tak kenal ? Lantak ah -.- Grr , beraturr panjang bhai nak amek autograff dea . Tahu lah famousssssss kan . Balek jea terus demammm (Y) Selsemaa pato batuk . Ohh kesian nye aku . Berjangkitt kot --' Haha .

Then ahad tuh , peg Pusat Sains pulokk . Dengan demam demam tuh pun peg jugak :'> Kihkih , best laaa , kau nak apa ? Semua ada kd sana :-D Aku nampak ikannnnnnnn ^,^ * tuh pun nak kecoh ke -.- HAHA , dah diam -.- Tapi memang betol laah aku nampak ikan kannn . Hihi , ada ikan joshhhh :'o Jangan cakap aku salah ejaa ><

Eh lupe nak cakap , aku jumpa dinosourr :-D Wahaha , handsomee betul ah dinosour tuh . K jap , nak tengok dinosour handsome tak ? Hihihihi , nah :'p

Ehh handsome nya diaaaaaa ^^

Heh , dah tengok ? Kan betul aku cakap :-D Nak kenal ? Takbolehhhhhh , dea aku punya jeh :> Hihi , dah dah . Aku rasa dah cukup panjang dah aku post harini -.- Beboiiiii readers ;)

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah