Tuesday, May 31, 2011

Sunshine Smile Contest :)

Hey guys :) Harini aku ditag olehh Kak Qiqie . Hihi, oke start. Nampak tittle tuh kan? Haaa, Sunshine Smile Contest :) Ni contest senyummm ni ha. Contest nih mule 22 MEI 2011 . Tamat pada bulan JUN . HAHA aku buad lambat sehari -.- Hadiah dia lumayannnn XD Tau tak apa dia? POLAROID INSTAX MINI 7s beserta INSTAX MINI FILM yang bernilai RM600 ^^ Hah! Hebat ken? :-D

Ini syarat syarat diaaaaaaa :

1- Lu olangg kena follow mereka 


2- Copy paste entry nehh then attach gamba. * senyum tau!

3- Senyum mesti CERIAAA :) * ikhlas tak ikhlas ke org taktau pun kan :P

4- Sediakan entry khas contest ini dan link kan dekat comment box entry neh.


5- Ajak minimum tiga orang kawan kawan lu olangg join ini contest. [ if follower sikitt, dikecualikan ]

6- Kalau blogger lu olangg buad hal, sila link kan entry khas contest blog lu olangg


_____________________________________________________________________

Teeeeettttttttt! Hamek nih :P




Tag tooo :


OPEN

OPEN 

SEKIANNNNNNNN :)

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah