Sunday, May 1, 2011

Tagg :]

Heyhoyhaiii :) K , harinii aku telahh ditag oleh manusia yug bernama A S W C dan Afiqah . Thanks sebab tag aku :'p Bangga ni bangga :D Okeyyy dah , stop nonsense >< 1 2 3 ! Startttttttttttttttttt :-D

4 perkara tentang diri sayaa


- Suka chocolate
- Suka aiskrim
- Suka gula gula
- Sukan makan


4 nama manja


- Fatihaa
- Nafaf
- Gemok
- Pendek


4 perkara baik aku buad harini


- bukak lappy untuk online
- cas lappy sebab bateri nak habes
- tutup lappy bila offline
- bukak cas lappy sebab bateri dah penuh


4 tempat yug nak sangat pergi


- syurgaaaa *ecece :'p
- mekah
- london
- australia


4 benda wajib bawak kalau keluarr


- fon
- jam tangan
- beg
- duittt


4 perkara akhir sebelum join contest ni


bernafas
fikirkan jawapan untuk soalan ni -.-
- pegang keyboard
- pegang mouse


4 orang yug paling sayang dalam dunia


- familyyyyyyy
- kawankawan
- him
- orang yug sayang aku


4 jenis ragam manusia yug aku jumpa harini


- soalan
- ini
- takde
- jawapan


4 misi perlu dicapai tahun ni


- dapat 8A
- happy with family
- happy with friends
- happy with him


4 tabiat buruk


- suka buat benda pelik O.o
- suka cakap sorang sorang
- suka tidurr * zzzZZzzZ
- pemalas nak mampos


4 perkara saya fobia


- hantu
- terlanggar kerusi

- terhantuk pintu
- tikus


4 sebab join contest ni


- ada orang tag aku :'p
- bosan gila
- taktahu nak post apa
- teringin nak jawab soalan 


Tag 4 orang manusia


Kak Fazaa
Eydaa
Nysaa Heyhoyy
Nisaa Nabila
Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah