Sunday, June 19, 2011

3 2 1 Cinta ♥ Aww aww HAHA


Assalamualaikum :P Harini aku pegi tengok wayang dengan twins aku dekat JJ. Siapa dia? Alah yang gemuk gemuk comel comel tu. \jahatnyaa aku/ Bengap, Eydaa lah sape lagi. Dah diam -.- Ha berdua? Ye memang berdua je pun, yang lain manaa O; Okay masing masing busy dengan hal masing masing. Lalala lupakan, dude, aku nak tipu pun takboleh sebab cerita ni memang best. Memang susah dinafikan lah kan. Btw cerita ni buat aku menitiskan air mata. Ececece, ape benda yang takbuat kau menangis? Semua benda kau menangis fatiha. Nak bajet cool sangat pun takboleh sangat kan. Banyak 'sangat' aku. 

Tadi before tengok wayang, mak aku topup kan. Kau ada? Ah takdaa, takpe lah aku kesian kan je la kan. Means kredit aku banyak la kan? Yeeee memang banyak pun, banyak sangat. Hot Ticket pulak tu ;O 2jam lebih boleh call orang. Nak? Lai lai laiii :D Buwek jangan harap. Tadi aku call ramai orang. HAHA sori. Dol ada jugak manusia yang takjawab. Sokay malam nanti aku main call call lagi ok? ;p Aku takda mood nak text text orang sekarang ni. Ayoyoyo --' Eheh, tajuk lain cerita lain. Macam Mr.Bean. Dah laa bye,

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah