Sunday, June 5, 2011

LOL :'p

Heyyoooo readers :) Wassup HAHA. K aku nak habak maii kd hampaa semua, harini aku malu besakkk ;( Hang tau? Cenggini cerita nyaaaaaa, tadi aku peg jalan jalan carik apa entah dekat JJ with familyy. And thenn aku pun dok merayauuuuu dengan kakak saudara aku tuh. Kitorang ushaa tempat kerja dia yang dulu. Kira usha senyap2 la ni en. Kihkih,

And then tanpa disedari, aku TERjatuh kan biskutbiskut dekat atas tuh. Oh shittttttttt -___- Aku pun cepat2 lah amek balek dengan muka merahhhh gila. Ada suara sumbang yang dok ejek ejek aku. Rasa macam nak nangis jea T.T Kalau ada gelanggang restling dekat situ, mahuu tak nya aku restling sorang sorang. Haa takut tak takut tak? (Y) Weh aku malu nih HAHA. Oke tuka topik :'p

Harini aku makannn banyak ^^ Haha tuh pun nak kecohh ke fatiha oiii -.- Tapi seriousssly aku makan banyak harini, sebab makcik aku masak sedap sangat. Haa sape suruh? Tak tahu tak tahu. Erk cerita pasal makan ni aku laparrrrrrr la pulak O; Lol merepek fatiha nih malam malam buta nak makan. Aaaaaa aku dah la takut nak peg dapur sorang sorang. Nanti ada jeng jeng jeng kebabommmm! Okeyyy dah stop fatiha! Brrr jangan buat hal wehhh. HAHA dah diam -.- Kbai, eh coppp! Aku rasa aku dah post panjangggg dah ni. Tapi apasal nampak pendek? -,- Haihhhh naseb tangan aku yang menaip. Okeyy bai again.
Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah