Sunday, June 26, 2011

Oh yeahh karnival

Assalamualaikum :'> Okay aku happy hari ni, actually hari hari aku happy. Haha bajet je kau fatiha. Erk, aku nak story pasal karnival. Ye ye aku tahu, dah lebih 24 jam means aku post lambat kan? Okayyyyy sori >< Aku penat laah, then bila nak post, adaaaaaaa je halangan yang melanda. Ayat takboleh blah -.-

Cengginiiiiiiiii, kelas aku jual 'anjing panas'. Memang laku lah kan, shift aku je ramai orang. Alahai ~ Lepas dah habis time aku jaga gerai, tukar orang lain pulak. Eheh, then jalan jalan. First! Kitorangg peg rumah hantu 5 Gamma. Shitt berpeluh peluh aku bhai -.- Even dorang buat satu kelas jer, tapi panjang woii. Beraturr punyaa panjang, bila dah masuk tuh, masing masing menjerit. Kekekekeke lawak sial. Aku pun bajet berani berdiri depan. HAHA last aku yang menjerit. Mana taknyaaaa, hantu melayang layang dalam gelap. Aku mana nampak ;'p

Beralih ke destinasi kedua, elele ~ Kitorang pergi rumah hantu 5 Progresif. Agak agak apa jadi? Alahai, aku tak takut langsung! \ni tipu/ Macam biasa, menjerit memang wajib ah kan. Then keluar berpeluh. Macam lepass beranak jer. HAHA, dah diam -- And then kitorang melambat lambatkan diri, padahal lagi 5minit nak tengok cite KARAK. Actually KL GANGSTER tapi takjadi. Wa marah ni wa marah ;p Last last sebab lambat, yana, wanie, syaza jerr dapat masuk ;/ Aku, nadya, amirah kena tinggal sebab tempat penuh O; Alahai alahaiiiiiiiiiii ~ Then kitorang decide nak pergi rumah hantu 5 Alfa, yeahh! Baru fair ;D Bende yang sama jugak berlaku --'

Thennnnnnnnn pergi rayauu rayau. Aku suka jalan sorang sorang dekat sekolah tu. Then jumpa Fizah Lau :) Siap hug hug lagi. Hikhik, time nak balik tu best sangat :'> Okayy dah, aku dah story kan kan? Dah pergi main jauh jauh ;p

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah