Thursday, June 9, 2011

Selamat Hari Jadi Buncit ♥

Haii & assalamualaikum ;) Actually post nih sepatutnya aku post SEMALAM kayy -.- Tapi disebabkan aku penat gila barbieeee, so aku tangguhkan hari ini :P Ehehe boleh en? Taboleh tapee, takesahh :) Tapi aku nak post jugak! Keke,

Semalam birthday Qaisara Batris ^^ Kitaorangg celebrate dekat KFC tauuu! Jealouss? Wa tark kecah cama luuu lah derrrrr. *ayat rempit sikit. HAHA, aku malas nak story panjang lebarrrrrrrr, kau tengok gamba je laah :P

With Danny ^^

Qayyeydaaa ♥

Syazaqayy ♥

With birthday girl ♥

Fatihah & Fatiha ♥

We ^^

KFC ♥.♥

Tahu lah sweet :P Hikhik ♥

-.-

Kek dah hancur O;

Gempak tak gempak tak? Ehee gempak lah sangat :> K dah tu je (".) Beboiiii ^^

P/s : Tadi aku tengok cerita Kung Fu Panda tau. Best gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa :P

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah