Thursday, July 7, 2011

Camping Kadet Polis

I'M BACKKKKKKKKKKKKKKK!
Okay TERcaps lock pulak. Harhar, siapa rindu aku angkat kaki! Angkat lah -__- Eheeee, camping kadet polis :) Gempak gempakk. Kena ragging bhai -.- Lari 5km. Kau ada? Takdaaaa, roadrun pun 3km. Adoii, first time aku kejang haritu, takbooleh nak gerak ;( Then kena pumping, just sebab LAMBAT jer, omg. Haha then jalan itik. Pun sebab LAMBAT jugak. Jyeahhh, itu lah namanya polis ;) Tengok ah gamba, sini mari.


Berusaha untuk memasang khemah

Berusaha untuk memasak

Berusaha untuk menaiki benda alah ni. *aku takut

Berusaha untuk jadi tarzan dekat sini supaya tak kena air.
*kasut aku basah sbb benda ni ;(

Berusaha nak langkah benda alah ni. *elleh senang jeeee

Muka penat T.T

Group aku menang kawad kaki naib johan.
Perghh jealous tak?

HAHA

With komander group aku.
Suara dia macam jantan sial -.-

Member sekolah rendah :)
Syafiraaaaa 

YEAHHHH :D

Ok dah ;d Takboleh banyak banyak ahh, harhar, ok bye!

Sincerely , Fatihaa

No comments:

Post a Comment

/>
Segala yang ada adalah hakmilik Nurfatiha Akmal Fawwazah